Menneskesønnens sidste dage

En forestilling om de dage, der forandrede verden for altid

Menneskesønnen, der 30 år tidligere blev født i en stald, hænger på korset og forstår ikke, hvorfor hans far har forladt ham. Seks timer senere lægger han sit liv i sin fars hænder, og fortællingen om menneskesønnen slutter, da han udånder på korset… Eller gør den?

Tre af landets bedste teaterfortællere er gået sammen om at fortælle den intense fortælling om menneskesønnens sidste dage. Det er en fortælling om kærlighed, forræderi, tilgivelse, angst og ikke mindst om at være menneske med alt, hvad det indebærer, og om at møde smerte, sorg og ondskab med kærlighed. Medvirkende: André Andersen, Pernille Stockfleth og Aske Ebbesen.

Tilmeldte klasser modtager et kort undervisningsoplæg, som I kan arbejde med efter forestillingen.

Fredag den 7. marts 2025
Dronninglund Kirke kl. 9.00
Dronninglund Kirke kl. 11.00
Cirka 50 minutter
Klassetrin: 5. og 6. klasse.

Tilmelding til skoleåret 2024-2025